1 – Thema: de organisatie
Kansen op het gebied van klantbeleving voor de organisatie waar jij werkt.
Hallo topper!
Wat leuk dat je gaat starten met deze cursus over klantbeleving. We verdelen de opdrachten over 12 weken en 3 thema’s; de organisatie, de klant en als laatste jijzelf.
Leer je organisatie kennen
lees meer
Misschien ken je Coolblue ook? Het is echt een voorbeeldbedrijf dat elke dag streeft naar hele blije klanten, maar ook naar leuke collega’s onderling. We hebben daarom een voorbeeldfilmpje toegevoegd over dit bedrijf. Hier vertelt Merel van Coolblue over haar werk en hoe ze hiervoor samen met de monteurs een oplossing voor heeft bedacht. Om dit te kunnen doen, moest ze eerst begrijpen of de manier waarop ze denkt wel overeenkomt met de missie van het bedrijf en daar gaan we je straks wat vragen over stellen.
Nu nog even lekker ontspannen het filmpje hieronder kijken en lees daarna nog even de onwijs leuke blog over 11 mooie voorbeelden op het gebied van klantbeleving. Als je dit gezien en gelezen hebt, kun je de eerste weekopdracht gaan maken.
Vlijmscherpe klantenservice voorbeelden
Bekijk deze video
Merel is een specialist op het gebied van klantreizen bij Coolblue. In onderstaande video vertelt zij over een probleem die ze gevonden had in de klantreis van vaatwassers en hoe dit opgelost is.